Monday, October 28, 2013

Today's Early dinner!

I was trying to figure out some kitchen cleaning online, and figure out some things. Then I went shopping
(台所の片付けをする為の道具やらいろいろをインターネットで探して買い物に出かけました。ここ)
to several Grocery Stores in Greenville, NC. After, that I decided to eat early dinner for today. I didn't
(グリーンビルにあるお店を何件か回りました。その後で、夕食を作って早めに食べようと思ったん)
eat lunch, and I was hungry that time. Well, it was a quick cooking for dinner. I cook Salmon Tataki.
(です。昼食を食べていないかったので、かなりお腹が空いていました。でも、夕食はかなり簡単に)
Because that salmon was less expensive than usual, so I decided to buy at store where I went to buy
(作りました。しかも、サケのたたきです。なぜかというとかなり安かったからです。お店で見て)
some grocery food and stuff. Well, I just cooked only Salmon Tataki. So it was really quickly to finish
(すぐに買ってしまいました。他にも買い物はしました。まぁ、夕食はサケのたたきだけ料理しました)
and ate all after that. I just took pictures for dinner. Oh yeah, I just Fire King dish as well, but this time I
(他に作るのがなかったんですが・・・ちゃんと写真も取りました。そうそう今回使用したファイヤー)
use primrose  ones. I haven't use that dish for long time. Well, I like that dish, but sometime I forgot that
(キングの食器はプリムローズです。結構最近使ってませんでした。あることすら忘れかけていました)
I have it.... AHAHA. Well, I hope everyone enjoy your dinner time!
(いけない。いけない。アハハ。皆さんの夕食も楽しいもでありますように!)

Here is my dinner.
Dinner: Salmon Tataki, Rice, Harusame Soup
Fire King Primrose dishes

Salmon Tataki

Soy Sauce from My hometown (Ashikita, Kumamoto)

No comments:

Post a Comment