Wednesday, October 16, 2013

朝からキャラメルマキオート (Had Caramel Macchiato in the Morning)

In the morning, I woke up and I didn't want to eat anything, but I like to drink something to wake me up more. So I decided to drink Caramel Macchiato. It is not like breakfast, but that is my breakfast today. I usually not eat much or any sometime for breakfast, but I should change that lifestyle. So I decided to take little by little something to eat in the morning. I was trying to think about that something on Wednesday I can watch TV from Japanese shows. I know that "Legal High 2" will be on the TV at 8am in USA, but I wasn't sure if I can watch it that time or not. Just thinking about anything else? Oh yeah, "Honmadekka TV (Is that real? TV)" is going to show on Wednesday. Well, maybe I watch that sometime soon! I will post my drink picture below.

Here is my picture

Caramel Macchiato
Fire King Jadeite St. Denis Cup
今朝は、起きてすぐなにか食べるか飲むかしないとなぁって思っていました。でも、起きる為になんか飲まなくてはと思ってしまいました。そして、キャラメルマキオートを飲むことにしました。いつも朝起きてすぐには食べる気にならないのでちょっとだけ食べたりします。まぁ、キャラメルマキオートは朝食ではないと思うんですが、これでも食べなかったり飲まなかったりするよりはいいかなぁ。ちゃんと朝食は食べないといけないと思って少しでもちゃんと食べようと思ってしまいました。それを飲みながら、今日ってなんか面白いTVショーってあるのかなぁ?って思いながらいました。そうだ!「リーガルハイ2」の第2話があったんだと思ってアメリカ時間で朝8時からなんだからと思っていました。でも、見れるまではちょっと時間がかかるよなぁって思ってしまいました。他には???って思っていると「ホンマでっか?TV」がみれると思い出しました。これは毎週水曜にあるバラエティーです。まぁ後ほど見れるかなぁ。

No comments:

Post a Comment