Monday, October 14, 2013

My early Lunch.

I am going to eat early lunch today, because I will go to tutor today earlier like 1pm. Well, I just don't know what to eat first, but I decided to eat quickly food. I was trying to think about my lunch, however, it was hard time to think... So I decided to make Hot&Sour Soup and Gyudon. Well, Hot & Sour Soup was not that bad to make since I have some stuff can make easily for that. BUT Gyudon is not that easy to make. haha I forgot I use all onions so I went to WAL-MART which is near my house. Then I came home to make and eat. I use Fire King Azurite bowls.

here is my lunch.
写真の画像あまり良くないです。
今日は早めの昼食をとることにしました。どうしてかというと、家庭教師に午後1時から行く予定になっているのでちょっと早めに昼食をとって準備をしてなどと考えました。でも、何を食べようかとさすがに迷ってしまいました。結局迷った末に、簡単で早くできるものとなり牛丼とホット&サワースープにしました。ホット&サワースープは簡単に材料もありスープのもともあったので出来たんですが。。。牛丼を作ろうとしたら、玉ねぎがなかったんです!ということですぐに近くのお店に直行して買ってきました。すぐに切って料理して、準備をしました。写真をとったらあまりよく取れてません。でも、時間もなかったので食べちゃいました。今回使用したのはファイヤーキングのアズライトです。

No comments:

Post a Comment