Sunday, October 13, 2013

Tonight Dinner was Healthy Dinner!

night time!
I had a very healthy dinner than I made two days ago, and my dinner was most of dish are vegetables. It was a good dinner since I am going to bed at night, and don't need to take a lot of calories. My dinner menu was grilled fish (salmon), rice and vegetables. I use Fire King Azurite dishes this time too. I usually don't need to wash my dishes until end of the day, and putting it to dish washer until end of dinner time. So I can wash dishes at once a day with all of what I use a day. Well, I have enough dishes at my kichen cabinet right now, so I can do that. Before I have to wash every time I use.  After dinner, I want to see outside and take my car picture for testing my iPhone camera, but it was drizzle... I was kind of surprised, but I took one picture. That is above picture is. I hope tomorrow will have a better weather than today and hopefully again I can walk dogs!

(今日の夕食は何気にかなり健康的なメニューとなり、野菜中心のご飯でした。2日前の夕食に比べるとかなりよいものになっているのではないかと思います。しかも、夜は寝るだけになるのでゆっくりしている時の夕食はこんな感じでいいのかもしれないって思いました。今夜のメニューは焼き魚(鮭)、ご飯に野菜となっています。そして言うまでもなく食器に関してはファイヤーキングのアズライトのお皿を使いました。この頃は1日に使った食器を夕食後に洗うようにする為に食器を使ったら食器洗い機に溜め込んで寝る前に電源を入れて洗うようにしています。食器があまりなかったことは食事の度に洗っていました。夕食後に外にある車を写真でとろうと思ってiPhoneをもってでたら霧雨でかなりビックリしました。雨降らないと思っていたからです。うえにあるのが夕食後に撮影した写真です。下に夕食の時の写真載せておきます。明日は天気が良いといいなぁ。)
This was my dinner tonight
Rice, Vegetable and grilled Salmon
Fire King Azurite dishes

Have a great great great night, everyone!

No comments:

Post a Comment