Tuesday, October 15, 2013

Lunch was really small one!

I was trying to think about it what I am going to eat today's lunch, but I had a little bit headache since I woke up. So I didn't want to eat like normal size of meal. So I decided to eat like really small one. I was looking at my dish, and One of dish came into my eye which is Fire King Turquoise Blue Soup bowl. Then, quickly I thought that I just cut tomato and cabbage and eat it. So, I cut both vegetables and put on my dish. (^_^). I really liked it, and it seems like a lot more than I thought. But it is a good that because I need to eat something to maintain my body so I can do something really. Also, I wish to lose little bit more my weight. haha. I am ok for that. Oh yes yes. I am waiting for watch the drama which is start today "Miss Pilot". Hopefully, I will watch later. 

Lunch!
昼食です!
今さっき、ちょっと考え事をしていました。今日の昼食を何にしようかと思っていました。しかも、頭がちょっと痛い(軽い頭痛ですね)っていう感覚が起きてすからずーっと続いています。なので、やっぱり普通に普通の量を食べるのは気分が悪かったので。。。少し少なめの料理を食べようと思ったんです。そして、食器棚を見ながらその中でターコイズブルーのスープボールが目に飛び込んできました。それを見てすぐ、思いついたのが野菜で軽く済ませようってことです。それでトマトとキャベツを切って盛り付けして食べることにしました。これはこれでいいことだと思います。そこで早速野菜を切って食べようって思ったんですよね。野菜はすごくいいものですね。といいつつ結構多めになっちゃいました。まぁ、身体を守るためには少しでも食事をして食べなきゃいかん!なんて思っちゃいました。でも、でも、いまは少しだけやせたいなぁって思ってます。あそうだそうだ。今日始まったドラマを見たいと思ってますが、まだ見てないんですよね。そのドラマっていうのが「Miss Polit」です。早く見れるといいなぁ。

No comments:

Post a Comment