Friday, October 4, 2013

I had a great dinner

Actually, I had a great dinner today, and it was really simple, but I like to eat like that occasionally. I made simple but healthy dinner as I wanted to have. Well, this is Japanese style of meal, and seems like not much to eat, but it is a lot to eat. I had meal for bowl of rice, miso soup and salmon with cut tomato. Yeah, it is really simple than usually, I like to make it. I use dishes are Fire King Turquoise Blue and Japanese miso soup bowl. It was a great dinner than what I was kind of expected. Taste was better than I thought!
(久々にいい夕食を今夜食べました。でも、かなりシンプルでしかも簡単です。まぁ、こんな感じの夕食はときたまあります。でも、簡単ですが、結構健康的な夕食になったと自分ではおもっています。日本式の夕食の献立で、見た目はあまり多そうではないのですが、結構な量ありました。今回の献立はご飯、お味噌汁、切ったトマト、そしてサケ焼きです。本当にシンプルでいつもよりもすごく簡単です。栄養バランスいいのかぁ?今回食器はファイヤーキングのターコイズブルーとお味噌汁茶碗を使いました。とっても美味しい夕食になり自分でもおもっていなかったくらい結構美味しいものでした。しかも見た目豪華!)

Here is my picture of dinner
I took this with my iPhone.
This is my dinner.

No comments:

Post a Comment