Saturday, October 12, 2013

Lunch.... Really quickly Lunch~!

I start making my lunch today around 11:30am and eat at 12pm. Because I was waiting my rice to finish cooking. So I can eat with other food. My lunch menu was rice ball and miso soup. So it was really quickly to make it. When I was waiting I was debating myself for which Fire King Dishes I should use for lunch... which will be my favorite dish of Azurite Swirl or Turquoise Blue ones. I was looking at both dishes for several minutes, and I decided to use Azurite Swirl ones. I was just going to eat rice ball and miso soup so why not to have lighter color dishes. Also, I know that rice ball with both dishes are looks good and make it looks better anyway. If I only eat rice ball and miso soup still dishes make better and looks gorgeous after all. Well, that's about it when I made it and ate.... Now, I am going back to look at computer and finish up my arrangement for photos!

(昼食の準備を朝11時半くらいからし始めました。そして食べたのは大体12時くらいでした。何で30分もかかったかというとご飯が出来るのまで待っていたからです。それと同時に今日の昼食で食べる料理はおにぎりとお味噌汁だけにしようと考えました。アハハ。かなり簡単ですぐできるものです。待っている間、食器はどれにしようか・・・と悩んでいました。まぁ、ファイヤーキングの中の何を使うかということを悩んでいたんです。自分のお気に入りのアズライトスワールターコイズブルーのどっちを使おうかという風に悩んでいました。両方を見ながら数分。。。アズライトの方を使うことにしました。まぁ結局のところ食べるのはおにぎりとお味噌汁だけなので薄い色のお皿を使ったほうがいいのかなぁって感じですね。それに両方のお皿はおにぎりと愛称がいいのでどちらでも良いってことです。気分しだいですね。でも、おにぎりとお味噌汁だけだということでアズライトにしました。さて、ご飯も食べたことだし!コンピュータの中にある写真の整理にでもまた取り掛かりますかね!)
Today's Lunch
Menu: Rice Ball, Miso Soup and Tea
Dish: Fire King Azurite Swirl
 

Rice Ball (おにぎり)


Miso Soup

Tea

No comments:

Post a Comment