Monday, October 14, 2013

Monday night dinner... Well, still outside is not getting Dark

I had a dinner tonight around 5:30pm, and it was not night yet. I was trying to watch some TV show which is "Monday Late Night Show". I haven't watching that TV show for few weeks because I couldn't find to watch it for few week. haha. Well, I was eating left over from today's lunch which is Gyudon and miso soup. That's most of my dinner for now. I may eat later again some small meal again. But I am not sure if I will eat or not. Yes of course, I use Fire King Dishes, but this time I use Jadeite series one. Also, I use bowl for rice, but breakfast deep bowl for miso soup. I just wanted to use for those dishes for dinner. Also, I was think to make another dish meal, but I decided to not. Well, I hope everyone will enjoy for all you are going to eat dinner and hope have a great night!

This is my dinner tonight.
seems like still middle of the day... 
今夜の夕食は午後5時半に食べ始めました。しかもまだよるじゃないような感じの明るさのときです。そしてご飯を食べている間に「月曜から夜更かし」を見ることにしました。数週間くらい見ていなかったので楽しく見させてもらいました。結構この番組おもしろいですよね。アハハ。今夜のメニューはというと、お昼の残りの牛丼とお味噌汁です。何気にシンプルです。また、お腹が空いたらあとで食べるとは思うんですが。。。いつもどおりファイヤーキングの食器を使いました。今回はジェダイのお皿を使いました。いつもとは違うのですが、このお皿を使おうと思っていたのでちょうど良かったです。それはともかくご飯に使っているのはご飯にちょうどいい小ボールです。そしてお味噌汁に使ったのは朝食用のレストランウェアのちょっとそこが深いボールです。これにもう一品と考えましたが、今回はやめました。皆さん夕食はどんな感じになりましたか?何であれ楽しんで食べてください!良い夜を~!

No comments:

Post a Comment