Saturday, December 3, 2011

Saturday

Well, I was doing some stuff today in the morning until 10am or so, then I was tired and little bit bored. So I went to laying down the bed for little bit, but I went to sleep until 2 to 2:30pm. I was little bit surprised that I slept really deep during that time. I guess I was really tired and haven't much sleep lately.
(朝10時くらいまでいろいろとやっていて何気に疲れてしまって少し横になって休んでと一休みするつもりが、ついつい午後2時か2時半までグッスリ寝てしまいました。少し驚いてしまったのですが、全く寝るつもりがなかったのでビックリして起きてしまいました。)

After that, I remember to walk dogs before sunset, so I actually enjoy outside with my dogs. However, it is chill outside now, so I didn't wanted to stay out not long time. My dogs wanted to stay outside longer than what I wanted. But my dogs came back with me inside house. lol
(その後で、犬の散歩をしなくてはと思い出し、日が沈む前にと外に出ました。少し肌寒く長い間外にいたくないと思ってしまいました。しかしながら、犬達は外で少しでも長く遊びたかったみたいで、なかなか家の方にもどってくれなかったのですが、我慢比べの末シブシブ家の中へもどってくてくれました。)

Then I start studying for my final exams, but I stop studying after 9pm. Because I really want to watch a drama and some tv shows for rest of the night. But it is little bit bad connection for internet today some reason, so it was hard to watch a drama on TV screen using by Apple TV device. BUT I watched drama and some TV show after all.
(その後、勉強を始めたのですが午後9時頃にやめました。どうしてかというと。。。ドラマとテレビ番組をみたくなってしまったからです。火曜日まで時間があるからいいかと思って今夜はドラマを見ることにしました。しかし、インターネットの調子が悪くなかなかうまく繋がらずTVスクリーンでドラマをみることが難しかったのですが、最終的にはみることができました。結構リラックスできてよかったです。)

明日も勉強頑張るぞ!

No comments:

Post a Comment