Saturday, December 24, 2011

Christmas Eve

I made Christmas Eve dinner today, but I will only eat since I am alone today.... Well, every year same to me that happen for Christmas Eve, and I am sure that would not change for anytime soon. I am thinking that I will be alone to eat dinner for Christmas Eve for long time, and I will have like that next few years or so. I just wish that everyone has a great Christmas Eve, and It is a great holiday of the event for oneself.
(今日はクリスマスイブの夕食を作って食べましたが、一人で食べるので何にしようか迷いました。まぁ、毎年同じ感じなのでそこまで気にはないっていません。なれました。そしてこれから数年はこんな感じなる可能性もあるかと思っています。でも、それはそれで楽しいものです。自分の気楽な時間をすごせる?といった感じでしょうか。でも、皆さんが楽しいクリスマスイブを過ごされることをお祈りしながら今日はゆっくりと過ごすことにしました。)

Here is the picture of my Christmas Eve Dinner!
Christmas Eve Dinner
I think it looks like I made and eat a lot, but I couldn't eat all! So I am sure tomorrow morning I need to eat something like that again! lol
(いっぱい作ったかのような感じですが、これ全部食べ切れませんでした。明日の朝食は同じものになりそうです。)

皆さんに幸福あれ

No comments:

Post a Comment