Thursday, December 8, 2011

12/8/2011

OH MY GOODNESS!!!!!
Today, outside was really cold and can't believe that this cold now. Where the yesterday good warm weather goes away??? I guess it's winter, so this supposed to be right weather, but I like warmer winter! ahaha.
(今日は昨日とうってかわりとても寒い一日になりました。ちょっと部屋から出たくないなぁと思ってしまいました。なんでこんなに寒いんだ!と思うくらいです。昨日の天候はどこへやら。。。ホント寒い冬が来た!って感じですね。。。)

Oh yea... around here my neighborhood, people finally setting up their christmas decorations and getting more and more houses having decorations. Mine is getting old... and little bit small lol :P But I have one more right is up now! so it is getting little bit bigger than last year! (^_^)v
(そういえば、周りの家々がクリスマスデコレーションをやっとつけ始めました。なかなか今年は皆さんつけないなぁと思っていたのですが。。。やはり出てき始めました。やっぱりクリスマスシーズンがきた!と思える感じでたのしくなります。)

No comments:

Post a Comment