Thursday, December 29, 2011

12/29/2011

This year will be three more days to end and new year is coming to here. I am so happy that every new year comes, but still not sure what to think about end of each year. However, this year, I think it was pretty great, and I was happy all the time other than just stressed out some stuff. I will write down that tomorrow and tonight some of things what I have done decided by four or five different things. First, I should write down January through March or something like that. Second is March through May. Third will be May through June. Fourth will be June through August. Fifth will be August through October. Sixth will be Oct and Nov. AND Seventh will be December! OH!? I need to write down seven different blog to talk about those things what I wanted to talk!
(今年もあと3日になりました。3日を残すところになりました。ということはもうすぐお正月です。新年です。とうとう新年がくるんだと思ってしまいました。毎年、新年が来るのはうれしいものですが、毎年の事のように今年一年はどんな年だったのかと思いかえる時期にもなります。しかしながら、今年はとてもいろいろなことがありとっても楽しい年になった一年でした。まぁ少しストレスをためた時期もありましたが。。。それ以外は楽しい一年でした。今夜と明日を使って今年一年を振り返ろうと思います。たぶん4つから5つくらいに分けてブログを書くことにしようかと思っています。まずは1月から3月くらいまでの事。次は3月から5月くらいまでのこと。その次は5月から6月、次は6月から8月。そして次は8月から10月。6番目は10月と11月。最後に12月といった感じで書いてみようかと思います。あれま!?7つも書かなくちゃ!)

Well, That is off topic from what I was going to write down now, I was going to write down what I did today's lunch! lol :P
Today's Lunch, I made some Seems like Japanese food...
(まぁそれはさておき、今書こうとしていたこととは程遠い話をしてしまいました。今書こうと思っていたのは今日のランチについてです。今日は日本食らしいものを作ってみました。)

Here is the picture
Simple lunch
It is much to cook, but I like to make like this kind of food a lot of time... I guess I should make like this more often than I made before...
(これは料理に時間をかけないで作りました。しかし、このような食事をもっと作っていくべきではないかと考えました。まぁ、時間が余りかからないので作ることにしようかと思っています。)

It's great to think and review time for the year!

No comments:

Post a Comment