Monday, December 19, 2011

Found Christmas

6 days to Christmas and I found three different design of doughnuts, and it was a Christmas version of it. I was not surprised to find that one, but I was wondering that why I didn't find that one until today. I was looking for that right after Thanksgiving, but I didn't get one until today... lol
(クリスマスまで後6日となりました。そしてついに3つの違うデザインのクリスマスバージョンのフォーナッツを見つけました。そこまで驚くことはなかったのですが、今まで見つけることが出来なかったことに驚いていました。サンクスギビングが終わってから探してはいたのですが、見つけてなかったのでやっとか!と思ってしまいました。)

Here is the picture
Three doughnuts Christmas Version!
I love to see that Snow-Man, but it was not that good one what I got. However, I like that one seeing it anyway. I am happy to have that all of them.
(雪だるまの形のドーナッツが一番のお気に入りですが、形がいいものをもらえず少し残念でも見てるだけでうれしくなるようなドーナッツです。すべておいしそうでした~!)

I haven't tried to eat yet, but I will do that later!


Also, this is 333 post of blog this year!!! That is a great thing for me! I hope I will post blog next year 365 days different ones!
(このブログの掲載でなんと!333個目です!とうとうこんなにかけました!来年の目標は365日毎日書き続けることです!)

No comments:

Post a Comment