Friday, December 16, 2011

Breakfast

I made breakfast for this morning, and I didn't know what to make first but made some breakfast. It was not much to make, but I made a simple and a nice one. I just enjoy the morning for today after all. I need to be already for today and will be a good day I hope!
(今朝は朝食を作ってみました。でも、何を作ればいいのやらと思いながら作り始めました。最終的にシンプルで見ためもまぁまぁなものが出来上がりました。朝食を食べながら何気にいいご飯だったと思いました。今日がいい一日になるようにと思いながらいろいろとやる準備をしました。)

Here is the breakfast picture!

This is breakfast.
This breakfast I made one was little bit better than I thought so I took picture. But it's really simple than usually I want to make it. Well, it is ok for simple and eat because I just eat after I make anyway.
(この朝食は見ためもいいものに仕上がりました。でも、本当に簡単なものです。いつもはもう少し手の込んだものを作ったりしてます。まぁ、ただ単に食べるだけのでシンプルでいいってことです。)

No comments:

Post a Comment