Sunday, December 25, 2011

12/25/2011 Christmas!

This year Christmas, I was alone for most of time, but actually my roommate came back to pick me up around 3pm or 4pm in here. His grandma was invited me to have dinner with them. It was a really nice of her, and I was glad to I went to there. It was fun to have someone with me at least the night of Happy Christmas. I was doing some work during day-time, but around noon I finish what I needed to do for today. Well, it is nice that sunny good sky-blue weather in here. I was enjoying the day of Christmas by myself.
(今年のクリスマスは一人でほとんど過ごしましたが、午後3時か4時ごろにルームメイトが迎えに来てくれて彼のおばあちゃんのところに御呼ばれして楽しい時間を一緒にすごしました。とてもやさしい人たちを一緒に時間を過ごせてよかったと思います。結果的に楽しいクリスマスになりました。クリスマスの日だというのに朝から大学での勉強やらいろいろなことをやっていたんですが、お昼ごろには終わってあとは何をしようかと思っていたくらいです。まぁ、クリスマスの日にとても良い天気だったの気分だけは最高でした!)

Here is some pictures at my roommate's house dinner...
Turkey~!

Christmas Dish Plate

Hana & Kuki

My roommate's Grandma's Cat.
It's nice to have dinner with someone and different place. Also, she invited me to come there again on December 31st. I hope I will have a great time again.
(違う場所でいつもとは違った人たちととってもいい一日を過ごすことができました。そしてルーム名との御婆ちゃんが12月31日も遊びにおいでと誘ってくれました。また楽しい一日が過ごせそうです。)

No comments:

Post a Comment