Friday, December 30, 2011

Review of the year 2011 (Part.5)

Review of the year of 2011, Part 5!

This part 5 will be talk about October. I was going to write down November too, but I decided to not write down about November.
(パート5は10月だけを書くことにしました。すごく短いと思います(・。・)。最初は11月も加工化と思ったのですが、パート7まで書くと言ったので10月、11月と分けて書くことにしました。)

October(10月)
October was not much  going on and I was not much doing this month other than I was trying to find out that what kind of things are good to use for Antique snack sets and so on. Also, I was trying to setting up things for Halloween, and several events coming up this rest of year. Usually I am think about that what I needed to do... but this month I wasn't that ready for it, but I guess I was ok. Also, I was trying to get some  of Fire King Japan information about first design mug and logo. I was happy that I talked to Fire-King Japan company people and found out that design middle of the month. Well, this is about October!
(10月はなんとな~く過ぎ去っていった気がします。そしてほとんど何もしていなかったような気が。。。でも、スナックセットに合うお菓子がないか等という事を考えながらすごした記憶があります。そしてハロウィーンやその後に続くイベントなどの準備で忙しかった記憶もあります。でも、すごく楽しんでいた10月でした。そして何よりも待ちに待ったファイヤーキングジャパンのロゴの発表でした。ファイヤーキングジャパンさんからのメールが来ていたのでいつから発売になるか発表に関しては)どうなるのかなど詳しいことを教えていただき助かりました。10月は本当に良い月でした。)

No comments:

Post a Comment