Sunday, December 11, 2011

Good Sunday

I had a good Sunday and having a fun day. I was watching some drama for a day long and trying to do some work same time, and I finish watching several dramas which I haven't watched ones. I am so happy that I watched and caught up now for some of them. I still didn't see what I wanted to see, but I will try to watch it over the week. However, new episodes will comes up soon after that, and this week and next week will be last episode for many of them. :-(
(いい日曜日を過ごした気がします。一日かけていろいろなドラマを見ながらやらなくてはならないことをしていました。さすがに今まで見ていなかったドラマをすべて最新の話まで見ることができてよかったです。でもまだまだ見れていないものもありますが、まぁここ1週間の間に見れるだけ見ようと思っています。今週から来週にかけて最終話が放送になるドラマが出てきているので見逃せないと思ってしまいました。)

Also, these things what I had doing that time, I took several different pictures.
morning breakfast! Onigiri

Coca-Cola with Polar Bear logo
This was in the morning, I ate breakfast and drink the Coca-Cola little bit. I didn't eat all of them at once but I made 12 Onigiri for that time. It was good to eat something like that in the morning, and I am happy to make that anytime.
(今朝はコーラを飲みながらちょっとおなかが空いていたので、おにぎりを作りました。12個ほど作ったのですが、全部いっぺんには食べられませんでした。お昼も同じ感じで食べました。でも、作った後で何気にかわいいおにぎりだと思って写真をとりました。)

Candle is inside
キャンドルをいれて撮影

milk glass made this light warmer
ミルクグラスが温かみを伝えています。
This is trying to make the candle inside milk glass mug, and I was so happy that I can take like this after all. Well, you can tell that I was enjoying taking pictures. This was getting night time, and it was making me warmer inside my heart!
(この写真はミルクグラスマグの中にキャンドルを入れて撮影しました。灯りがミルクグラスに反映してとても温かみのアル写真になりました。これをみながら心の中までほんのり暖かくなりました。楽しみながら撮影しているのがわかるかと思います。)

Hopefully, everyone has some kind of activity to make yourself happy and great time!

No comments:

Post a Comment