Wednesday, December 28, 2011

12/28/2011

I had a nice mooring view today, and I took one picture from my back yard view. I was little bit busy talking to my mother but still I was able to take before that. Oh yeah, I was talking to my mother before end of year that is good thing than not able to talk with her. I was worried about that I couldn't have enough time to talk with her. But I was able to talk and see her and seems like she is very good. Yay!
(今日は朝から良い天気だったので写真を一枚撮りました。冬だと思うのにそんな感じがしない写真でした。朝からすこし忙しかったのですが、母と話が出来たのですごく良かったと思っています。年末で忙しいのでなかなか話が出来ない状態だったので年明け前に話が出来てよかったです。母には良いお正月を迎えてもらえればいいなぁと思います。母と話が出来ないかと思って少し心配をしていましたが、話をすることが出来よかったなぁという気持ちでいっぱいでした。それに元気な様子で何よりでした。)

here is the picture I took
back yard
Looks like fall or little bit after summer view, but I took it on December 28th.
Hope enjoy the weather like this.!

No comments:

Post a Comment