Wednesday, December 7, 2011

One day after my final

One day after my final, I was really tired, but I needed to go to another place this morning. So I woke up around 5am and start preparing that what I need to bring for there, and I left my house around 7:30am. I think that was best time for me to leave the house. Well, it went well and I came back home after that. However, I was not sure what to do when I came home, because I was way tired than I thought. Well, it is good that I don't have much thing to do when I came back home. So I was happy that I could take some rest before I go another place.
(ファイナルの1日後で、私はすこし疲れていましたが、あるところに行かなくてはならなかった為朝5時にきて準備をして7時30分ごろに家を出ました。そのくらいの時間が一番よかったと思います。そして、いろいろとやらなければならないことをやった後で家にお昼ごろに戻ってきました。そして、思ったよりも疲れていたことに気がついてちょっとの間時間があったのでゆっくりすごすことにしました。とっても気持ちよかったです。)

Oh yeah, today was really nice weather, and I am not really believe that it's in December now. Actually, temperature was around 74F (23C) degrees, so it was really not like typical winter weather any at all. I think that is really good though. Well, tomorrow will be cold around here. So I was enjoying the day that warm and nice weather after all.
(あぁ、そうだ!今日の天気はすごくいい天気でした。しかも、暖かくて半そでで過ごせるくらいでした。とても12月と思えない陽気で、なんだからおかしな感じですが、とても楽しく過ごすことができる一日だったと思っています。それに最高気温が23度と結構高めの気温でした。この絶好の天気を得楽しまないのは損だと思いました。)

here is picture I took!
Sunset from the view back of my house

same view of sunset

nice looking cloud
I like to see this kind of weather and sky sometime, and my dogs enjoy that same time I did. I went to walk with Hana and Kuki for 10 to 20 minutes after I came back around 5pm. It was really nice and I enjoyed that.

here is some pictures

HANA

KUKI


Hana and Kuki look enjoying the weather.

Hope, everyone had a great day~!

No comments:

Post a Comment