Thursday, December 29, 2011

Review of the year 2011 (Part.2)

This is part 2 about my year of reviewing 2011.

March(三月)
This month, I finally started to write down blog for myself, which I had this site for more than years but I didn't write down in 2010. So I decided to write down about Greenville, and Fire-King things. It was nice that I found that what I like to do when I have free time, and I was thinking that if I write down everyday of my small fun life in Greenville, NC would help some people to know about Greenville, NC. It was nice to finally start that my blog!
(この月は私がやっと重い腰を上げてブログに取り掛かりだした月でもあります。このブログを数年前から持っていたにも拘らずほとんど書くこともなく忘れ去られていたかのような感じでした。それでほとんど毎日のように書いていこうと考えました。まぁ、始めたのがこの3月からなので365日とはいきませんでしたが。。。このブログで少しでもグリーンビルの生活をここに来る人に知ってもらえたらと考えながら書き始めたようなものです。)

April(四月)
This month is the my anniversary month of the year which for my came to America for 10 years in this year and new year of decay comes to me. I am trying to stay at USA after I graduate, so I start making some material for myself and will help me to find a job after I graduate from ECU. I am glad that I stayed in the USA for 10 years, and I love to stay in here more.
(4月は自分にとっての記念の行事がある月です。それに今年は10周年という記念の年でした。アメリカに来て10年という節目のいい年を迎えることが出来ました。これからをどうやっていけばいいのかなどを考えるいい機会にもなりました。それにこうした準備をすることはECUを卒業してからの役に立つということもあります。アメリカに10年住んでいられることを感謝していた月でした。)

May(五月)
I had talked to my Junior High Classmate who is in Durham, NC right now, and I am glad that one of my classmate is near me now. It was nice to see him at this year, and it really good to think that my friend is near me. I am happy that I have a lot of things to talk about with him if we have time for spend free at time. Also, this made myself to have feeling of I am still at home like I used to.
(5月は中学校の同級生に会った月です。やっぱり同級生はいいのもです。近くにいるということがすごくいいし、ダーラムというここからそんなに離れていないところに住んでいる事にも驚きました。なかなか中学校の同級生が自分の住んでいる州にしかもアメリカにということはないかと思いました。それにとっても心強く感じてアメリカでの生活がもっと楽しいものになると確信したものです。いろいろな話が出来時間があればもっといろいろなことを話したいなぁと思ってます。)

Those are my part 2.

I will write down part 3 from June to July and Half of August.

No comments:

Post a Comment