Wednesday, February 22, 2012

WARM!


It was a warm day after all, and I can not believe that it was really cold yesterday and Monday. Well, it is a good day to have a nice weather for me, because I could have a good play time with my dogs. Also, it is a good day for me to have little bit rest time. I was having a good time, and had energy left to make a good dinner tonight. I just didn't think that I was having a good time with my dog that long... and I recognized that I need to make some dinner when I looked at my watch. So I started to make some dinner foods! Tonight dinner menu was Chopped Fried Chicken, Kimuchi, Fried Vegetable, Soup, Rice and Salad. Also, I use the Fire King Swirl Azurite.
(昨日とうって変わり今日はとても温かい1日になりました。思っていた以上に温かくそとでゆっくりとすごせる1日となりました。そこで午後からゆっくり出来ることを利用して犬と外で遊んだりしました。これで犬もストレス解消になるのかと思います。本当に今日はよい一日をすごしました。そして犬と遊んでいる間にいつの間にか夕食を準備しなくてはいけない時間になりました。部屋にある時計をみてもうこんな時間だ!と思って早速夕食の準備に取り掛かりました。今夜の夕食のメニューは角切り鶏肉の煮込み、キムチ(自家製)、野菜炒め、スープ、ご飯とサラダという感じになりました。今回使用した食器はファイヤーキングのアズライトです。)

ディナー
this is my side
 It is a nice dinner after all, and looks like a good dinner too! I wasn't sure how to think that I did.... lol ahaha

Well, hope everyone will have a good Thursday!!!!

No comments:

Post a Comment