Sunday, February 12, 2012

Sunday was relaxing day.

I was relaxing today, and actually I slept until 12pm. I think that was long time ago I did like that when I am staying in Greenville, NC. Usually I woke up around 9am at least on Sundays. Well, it feels really good to sleep long time and not interrupting from anything. However, I was thinking that I should do something, so I study after I woke up. Then I finally find that I didn't even don't need to do a lot of things.
Well, it is nice to do something like I need to do later. So I am able to be ok later! ahaha
(今日は1一日中リラックスができた一日でした。特に午後12時くらいまで久々に寝てゆっくりできたので気分爽快でした。長いことグリーンビルにいて日曜日に午後12時くらいまで寝たことはなくいつもは大体午前9時頃に目が覚めていました。でも、ゆっくり寝れることはいいことなんだと改めて思いました。そして起きてからゆっくりしていたのですが、なにかやらないとと思って少しだけ勉強をしました。予習のようなものです。まだまだ後でやっても大丈夫なものですが今のうちにと思ってやりました。あとで楽できればいいかと思っています。)

Actually, I got some present from my friend today, and it was Fire King Swirl Sunrise Cup and Saucer. I didn't expect that happen, and I really happy to get that one. I haven't get present like that for long time, so I was surprised and really excited after all.
(実は今日友達が遊びにきて、なんとプレゼントをもらいました。そのプレゼントがファイヤーキングのスワイル・サンライズというシリーズのコップとソーサだったんです。しかも欲しかったもので(ちょっともっていたものにヒビが入っていたので)、すごく嬉しかったです。それにこんな感じでプレゼントをもらったのは久しぶりですごく驚きました。)

here is the pictures



I really enjoy the cup and saucer with other things!

No comments:

Post a Comment