Saturday, February 25, 2012

GOOD WEATHER!

It's Saturday, and around here had a great weather. I was outside for a lot of time today, and I am happy that I use my day like relaxing and little bit off from everything. I turn off my phone for while which makes little bit uncomfortable, but I wanted to know how that would be.... ahaha But I couldn't be off cellphone more than 1 hour.... lol I have to be connect my phone with network now. It's bad that I need to that much, but it is nice to know that I am ok or not. You know if you don't have some signal for a day or so you will have like this kind of thing happen. hehe
(今日は土曜日で、とてもよい天気だったので家の中にはいないで外でリラックスをしながら過ごしました。少し肌寒かったのですが、天気がいい時は外に出てゆっくり過ごすのが一番だと思いそうすることにしました。それから1時間ほどですが携帯の電源を切って何も繋がっていない状態を作ってみました。しかし、かなり落ち着かず全くリラックスできませんでした。やはりいつでも連絡が取れる状態にないと不安になってしまう様になってしまったと改めて思い返しました。なんかそこまではないと思っていたのですが、やはり何か連絡がとれる状態でないと不安になる様になってしまうくらい携帯に依存してるのだという事に気がつかされました。まぁいいことでもあるかもしれません。)

Well, it was a great weather so I drove to go little bit far from Greenville, NC and had a good time for a day. I took several pictures, but I had only few good pictures. Here are the pictures.
(今日はとてもいい天気だったのでグリーンビルから少し離れてドライブにいきました。数枚写真を撮ったのですが、2、3枚ほどしかいい写真が撮れませんでした。)




These picture you can see that it was a great weather and nice to drive around, and I really like to take pictures! Hope everyone enjoy like this!

No comments:

Post a Comment