Friday, February 17, 2012

GOOD FRIDAY!

I had a great friday today, and I went to another town for visiting an Antique shop before I go another place. Well, it was not much to see that time, but I just wanted to see what kind of antique store is another town, and I haven't been place. So I decided to go there since I don't have much things going on today. Well, I left in Greenville around 10:30am then I came back here around 3pm. So it was not that far to go from Greenville, NC.
(とてもすてきな金曜日を過ごすことができました。そしてある街に行きそこのアンティークショップに伺って何があるかを見に行ってきました。なにもかいませんでしたが。。。何もなかったので。それはともかくちょっと小さい街でしたが、なんかいいなぁと思えるところでした。一応様子見でいったんですが、なにもないので別にもう行かないかなぁと思ってしまいました。まぁ、たまにはいいか!と思ったくらいです。)

here is the picture I took at the place I went to.


Really nothing there but looks like it is america! ahahaha for me... lol

No comments:

Post a Comment