Tuesday, February 14, 2012

LUNCH was...

I didn't made lunch today, because I was really not mood for making some lunch. However, I remember that last night left over is in refrigerator, so I looked at that and start setting up the lunch after all. I just ate like last night, and it was really good taste for me. I really like that what I had lunch today. It is a nice lunch than usually I have. YAY!
(今日はランチを作る気力が全くなく何も食べなくてもいいかと思っていました。しかしながら、考えてみれば昨日の夕食の残り物があるではないかということに気がつき冷蔵庫を覗いたらありました。そして早速ランチの準備をして、昼食を食べることに。思っていたよりも豪華なランチになりちょっと得をした気分です。まぁ、ランチは昨日の夕食と同じ!っていうのはおいておいていつもよりもいいランチを食べれたということに満足感を満たされました。)
This is my lunch!
Then I have some stuff is going on and had a busy day afternoon. Then I came home and have a some dinner, and that time I was not sure what to make so I made some stuff. I made a lot of food, and I didn't think I can eat all, but actually I ate all.... I was kind of surprised myself to eat this much food.... I shouldn't eat it!!!!! I knew that, but I couldn't stop it... Well, I did exercise after dinner, so should be ok!
(その後は、忙しい一日が午後からやってきました。そしていろいろなことが終わってから自宅に帰ってきたら、お腹が空いて夕食を作って食べました。しかも今夜のディナーはボリューム満点で・・・食べきれないかと思ったのですが、食べきれてしまいちょっと怖い!と思ってしまいました。こんなに食べては行けないと思いつつ食べてしまったんです。トホホ。ということで夕食後に運動をしてカロリーを消費しておきました。これで大丈夫?)
These are my plate....

this was dinner table!

No comments:

Post a Comment