Saturday, February 11, 2012

Saturday!! (>.<)

Today was the Saturday, and I had a great break day for myself. Also, this outside was not bad weather, and I went to some places. However, it is not really good weather either, and it was difficult to drive as strong wind going around this area. Well, I just wanted to say that still I had a great days! Also, I was surprised that I wanted to make some food for dinner after I came back home. I use Fire King Turquoise Blue dishes, and I cooked chiken main tonight! I cooked chicken for like steak and steamed asparagus, and cutting tomato, egg soup, fried vegetable and salad. I was hungry that time, and I made that much food. Well, that was really good and I really like to make like that.
(今日は土曜でゆっくりと自分の時間をすごすことが出来ました。そして、外はまぁまぁいい天気でしたので、ちょっとドライブに出かけました。でもいい天気というわけではなかったのです。突風がすごく何気に運転するのが大変でかなり慎重に運転しました。帰ってきてからすぐに夕食を作ろうと思って買い物に行きましたが、おなかが空いてなくあとで作ることに。。。それはともかく夕食はファイヤーキングのターコイズブルーの食器を使いました。そして、献立はこんなふうになりました。鶏肉のステーキ風、アスパラガスの炒め物とトマト、卵スープ、野菜炒め、そしてサラダです。結構作っている間におなかがすいてきていろいろと作ってしまいました。おいしかったので満足です。)

Here is the picture!



Hopefully, everyone enjoy the day of relaxing!

No comments:

Post a Comment