Saturday, February 18, 2012

Little bit warm Saturday!

It was a nice weather for Saturday, and I was enjoying the outside weather after all. I went to outside to played with my dogs for few hours, and then I went to see a movie at night. The movie I saw was "The Secret World of Arrietty" which came from Japan. I saw that movie at my home when I was in Japan, but I love to see here in the USA. I really like that one. ahaha. I just wanted to watch that one so bad when I saw that preview and schedule to show on this weekend. It's nice to see that movie inside theater. 
(今日はすごく気持ちの良い一日でした。そして天気が良かったのでそとで少しだけ犬と遊ぶことにしました。日が暮れてからゆっくりしていたので映画を見に行く事にしました。その映画は「借りぐらしのアリエッティー」です。これは日本のジブリアニメです。アメリカで放映されるのは3作目だと聞いています。日本に帰った時に一回みたのですが、楽しい映画だったのですが、映画館でみたかったので見に行く事にしました。やはり映画館でみるのは良いものだと思いました。)


Here is the pictures
US and Japan movie posters

I hope this will make people to have a good time watching.

No comments:

Post a Comment