Tuesday, February 21, 2012

Nothing going on....

USUALLY TUESDAY IS NOTHING GOING ON FOR ME, and I usually have more free time than other days of week. So I had a relaxing time to spend time for myself, and I was doing some class work today most of time. Well, I am not really able to write something, but I am sure it should be something I could talk about here. BUT I didn't come up, so I guess I am write down short one.
(火曜日は比較的にほかの曜日にくらべてゆっくりとした時間がすごせます。そのおかげでゆっくりとした気持ちで自分の時間を取ることが出来ました。そしてクラスの勉強などに時間を費やすことが出来てよかったかなぁとおもっています。そういえば何も書くことがないので今日はこの辺でさらば~!といいたいところです。)

Oh~! I guess I can talk about one thing. That one thing is I took one picture some past day, and I really like that one, which is Fire King Jadeite dishes and cups.... Well, it is a nice to see that all of them a one picture what I have. I have a small amount and not really I have, but it is a good to see it!

Here is the picture.

this is what I have and will not be more....
これが全部でこれ以上は増えないかと。。。(基本的に高い)
ファイヤーキングのジェダイは基本的に高いのでなかなか手が出る値段ではないので2年くらいかけてこのくらいの量が集まりました。これらの値段は後ほどだいたいで教えますが、ファイヤーキングのジェダイの値段は$20~$60とばらばら時には$100を超えるものもあり全く買えない物がおおいです。ここで紹介しているものは基本的に平均してもかなり安い(超がつくほど非常に安い)ものばかりです。学生が買えるほどの値段です。合計は聞かないでください。全部ここに移ってません。。。コップが何個かまだありました。気がついたのはこの写真を撮った後です。アハハ。

でもこの写真見てこれ以上買うことはないか~!と思ったくらいです。というかもう買おうと思ってません。というのは自分が値段のものはなかなか見つかりそうにないからというのもあります。基本的に買うときの基準は安いものそして裏にちゃんとFire Kingというロゴが入っているものという条件が自分の中にあります。ほどんどは高くて綺麗、そしてロゴつきが多く手が出ません。トホホ駆っているものはすべて安くしてもらったものやラッキーな状況で買ったものばかりです。

予断はこの辺でもうそろそろ寝る時間で。。。明日が早いので!おじいちゃん?って感じです。
まぁゆっくりとした日はゆっくりと休養を取るのが一番!と思っています。

No comments:

Post a Comment