Thursday, February 9, 2012

I am really use my all energy~~!

I was busy from the beginning today, and actually I was full activities all day long. When I came back home from school, I just went to another place then came back from around 7:40pm. Then I figure out that I need to make dinner for me and my roommate! which I was really didn't want to make tonight dinner. However, need to save money for that so I just made dinner as little energy as I was. I use Fire King Golden Shell dishes, and tonight menu was Chicken with fired vegetable main, Spaghetti with Seaweed, Pork Vegetable, and Salad. I was not really wanted to make it so looks good but taste was ok... lol Well, tomorrow I will have a great day!
(今日は朝から1日中忙しくちょっといろいろとやっていました。クラスにいって教授の手伝いしてまたクラスそして家に帰ってきてからすぐにまた別の場所に行ってといろいろしていたらいつの間にか夜にそして家に帰ってきたのは午後7時40分ごろでした。そして帰ってきてすぐに気がついたのが夕食の準備しなきゃ!でした。まぁつかれきっていたのでものすごく簡単なもので済ませました。器量句がなかったのもあります。ファイヤーキングのゴールデンシェルの食器を今日は使いました。今夜のメニューは鶏肉のステーキ風と野菜炒め、スパゲッティーの海藻味付け、豚肉の野菜和え、そしてサラダになりました。見た目はよし!でも味はまぁまぁ。。。でも明日は楽しい一日になるといいなぁと思っています。)

here is the picture

this is my dinner
I hope everyone had a great day and hopefully will start a great weekend!!!!

No comments:

Post a Comment