Friday, February 24, 2012

Getting little bit cold again.....

I was little bit day off from school work and class study in the morning, because I knew that around here will get cold weather again this afternoon. So I decided to enjoy a good weather and have a good walk with my dogs in the morning. Then sometime in the afternoon, it started raining and getting cold again. I wish that weather stayed to warm, so I can have some day of the good weather weekend. Well, it is ok now, but next week, I hope I will have a great days!
(今朝は少しだけゆっくりとした時間をすごし、さらに午後から寒くなるのがわかっていたので温かい天候を楽しむべきだと思い犬と散歩に行ったり、外の天候を楽しむことにしました。学校の勉強や仕事のことはどこへやら。。。しかし、午後になって天気が崩れて瞬く間に寒くなってしまいました。やはり温かい天候のままであればよかったのにと思うほどでした。なぜなら、週末になると寒くなる感じで週末にゆっくりと過ごせないといった状態がここ数週の間続いていたからです。でも、来週末から天候が回復してくれるといいなぁと思っています。)

Oh yeah, I had a good lunch today, I made small meal, but it was a good lunch. I just eat Miso Soup and Some rice with Green Tea. I post the picture below this sentence.
(あ、そうだ。今日の昼食はかなりシンプルでしたが、とてもおいしかったです。メニューは御茶漬と味噌汁でした。下に写真を載せておきます。)

simple lunch.
I didn't have much to say now, but hopefully everyone has a great weekend!

No comments:

Post a Comment