Sunday, May 27, 2012

Sunday

I had a good Sunday today, but it was hot inside room. So I was sweating a lot, but it was good to me. Well, I just had time for cooking twice today as lunch and dinner. My lunch was Pork with miso fried, Salad, miso soup, and rice. It was kind of easy to make it but take me to make it like around 45 minutes. Then I need to go outside for a little bit like 2 to 3 hours then I came home and relaxing for little bit and start making dinner. My dinner was Tuna Tataki, Salad, miso soup, rice and asparagus. I guess it was healthy as I can get for here what I am eating.
(良い日曜日を過ごすことが出来ました。しかし!部屋の中が暑くて思っていたよりも汗をかきました。何をするにも汗をかいていた気がします。そしてひさびさにゆっくりとランチと夕食を作ることが出来ました。昼食は味噌汁、豚肉の味噌焼き、ご飯にサラダでした。これだけでも大体45分くらい料理するのにかかりました。思っていたよりも時間がかかるなぁと思ったほどです。そして2~3時間ほどだったと思うのですがちょっと用事で外に出かけました。その後ゆっくりくつろいで夕食の準備に取り掛かりました。夕食はマグロのたたき、サラダ、味噌汁、ご飯というふうになりました。今日1日の食事は健康に良いものになったのではないかと思います。)


lunch

little bit salty 

dinner

No comments:

Post a Comment