Saturday, May 26, 2012

Saturday, GOOD DAY

I was little bit having relaxing day today and having a good time watching some drama and reading books in the morning. Then I decided to go away from house for little bit. After I came back home around 5pm, I started to cook some dinner. I just finish making dinner then I took picture what I made today. ahaha. Dinner menu is beef steak with carrot and some green onion, salad, miso soup, and beef stew. Well, I haven't taste dinner yet, but I am going to eat after I wrote this blog. I just finished cooking but I need to cool down for my body. I feel like I work out after I cooked dinner. ahaha. I am not sure why it is. Oh yeah, my dishes are Fire King Azurite Charm. It's good to have like this kind of dinner. I will miss using dishes like this. :D
(今日はリラックスをしていました。そして朝はドラマをみたり、本を読んだりなどして過ごしました。そしてお昼ごろに少し出かけて午後5時ごろに帰宅しました。その後、すぐに夕食を作りました。最初は何を料理しようかと思ってましたが、簡単に出来るものを作りました。アハハ。夕食のメニューは牛肉のステーキとニンジンとねぎの炒め物、サラダ、味噌汁、そしてさらにビーフシチューという風になりました。まぁ、まだ食べてはいないのですが、このブログを書き終わったら食べるつもりです。少し体を休めて体温を下げないとと思うほどです。料理を作ったら暑さでかわからないのですが、運動をしたような感じになってしまって。。。でも、何でかはわかりません。あ!そうだ、今日の食器はファイヤーキングのアズライトチャームを使用しました。このような食事を出来ることに感謝。日本に帰ったら食器が使えなくて寂しい思いをするかもと思ってしまいました。)

here is picture
dinner before I put all of them together!

this is my side of dinner.
I just made for myself, but not eat yet. 
I hope everyone has a good day today on Saturday, and it will have a great night for everyone.

No comments:

Post a Comment