Tuesday, May 29, 2012

Couldn't sleep....

Actually, I couldn't sleep last night, and it's in the morning so I need to ready to go to university soon. I was trying to figure out some stuff little bit, then I finally figure out that. However, it's already in the morning, and I don't think I can sleep until I come back home to night! I am sure I will be ok for a day or two be like this, but still I am not that young anymore... lol Well, I hope I will have a great day. I just wish that I could sleep last night and didn't need to figure out that question what I was thinking. However, I figured out it by myself, and I am sure that is only one thing I needed to do. ahaha. I am going to eat some breakfast before I go to university today, and bring lunch with me. So I won't be really hungry like last week. That was my fault that I didn't bring my lunch with me. I just didn't sleep but I am sure I will be ok today after all.
(実は昨日の夜全く寝付くことが出来ずに朝を迎えてしまいました。しかし、気がつけばもう朝の6時ということは学校に行く時間が迫ってきています。昨日の夜はちょっとした自分の中の質問を解決しようと思って考え込んでいたり、インターネットで検索などをしていたところ解決するのに思ったよりも時間がかかり気がつけばもう朝でした。でも、解決したので自分なりにOKとなりました。でも、1晩2晩寝ないくらいどうにかなる!と思っていたのですが、そこまでもう若くないのだと自分で思ってしまいました。でも、今日はいい日を過ごせるといいなぁと思っています。忙しい1日になると思うのですが、頑張るだけ頑張るしかないのだと思っています。でも、自分の質問の解決に至ったことはとてもいいことだと思っています。自分ひとりでどうにかこうにかしてわかるということは大切なことでもありますし、時間を費やしたぶん知識も増えたということに。勉学のことは教科書などでわかるところもありますが、それ以上に必要な知識もあったりと。。。まぁ、この調子で。。。さて、もうそろそろ出かける準備や朝ごはんを食べるなどをしなくては。。。昼食もつめて持っていくことに!先週昼食を持っていかなくて食べないで1日を過ごしたりしていろいろとありましたので。。。今回は忘れずに持って行こうと思っています。今日1日が無事に過ごせますように)

皆さんも良い1日が過ごせますように!

No comments:

Post a Comment