Wednesday, May 9, 2012

Cool down at night!

Actually, now getting less warm than during daytime and it is a good thing that. So I don't need to turn on my air condition and so on. Also, outside cools down for night would be better than just stay in warm, because I can not go to sleep that easy if it is not cool down. ahaha. I usually like to sleep like not too cold or not too warm. I am sure this will be a good thing for me. I made dinner tonight but it turns not much, and I think it was little bit salty than I was expected. So I guess I should be careful to make another time. I was not only one eating like this so I am ok. ahahaha
(実は昼間に比べて夜がすごく涼しくなりました。夕方からの雨のおかげで涼しい夜が過ごせそうです。結構長い間降っていたので気温がグンと下がりました。過ごしやすい気温になりました。でも、暑い夜を過ごすよりは少し肌寒いくらいがいいと思っています。なぜなら夜寝付けないからです。暑くても寒くても寝付けないのに。。。昼間の暑さが続けばさらに寝付けないのです。アハハ。なんとも気まぐれな自分の体だと思っています。それはともかく、今日の夕食はいつもよりもいいものに!と思っていたのですが、いつもよりもシンプルかつあまり美味しくありませんでした。(-_-;) それでも、食べておなかいっぱいになりましたが。。。ちょっと塩辛くて味もイマイチ。。。こんな感じではって感じの食事になってしまいました。トホホ。いつもよりも悪い気がしてました。でも、一人で食べたのではないので気が少し楽でしたが。。。アハハ。)

here is my dinner!
dinner

sara udon....  


I use Fire King Azurite Swirl, and having some japanes food with it... really simple than you think.... it take little bit of time but not much to make it.

No comments:

Post a Comment