Tuesday, May 1, 2012

First Final Exam Finished.

Today, I had a first final exam afternoon, and I was able to finish earlier than I thought. Also, I already got my points for final at this time. My first final was 88 out 100, but entire class I got an A for grade. That is a good thing after all. I am so happy to see that what I got today. I think it is really first to got out my result but usually I get result of my grade like two days after final exam. So not too first to get result anyway. I am glad to see my first final and grade was an A. But I can not relax yet since I have two more exams. Well, I will finish on Wednesday all of them so I am not too worried about it. However, I should study for tonight and tomorrow morning.
(今日はすでに最初の最終試験をうけてきました。しかもすでに結果が出ているというビックリな感じです。最終試験最初のテスト結果は88点でした。でも、そのクラスの全体成績はAという結果になりました。Aというのをみてとてもうれしくなり気が緩んでしまいそうでしたが、明日まで最終試験があるのだからと気合いを入れなおしました。明日が終われば少しリラックスできると思います。そして、ゆっくり出来そうです。夏休みにはゆっくり休養を取ろうと思います(1週間半)。でも、その前にまだ2つ残っている最終試験に向けて今夜と明日の朝勉強をしなければと思いました。でも、あと1日と思うと気持ちの上では楽です。)

curry dinner!
I had a curry dinner tonight and it looks like a good meal for me!

No comments:

Post a Comment