Saturday, May 12, 2012

GOOD Saturday

I was having little bit a good Saturday today, and I went to different place and out of town. It was nice to have a short trip like what I can do on Saturday. I really like to have this kind of the trip during summer time. It is a nice trip for short time, but I had a great great time! I spent a great time for driving and looking around road. Also, it's nice to know what what you are doing for free time. I haven't done this long driving for a day long time, so when I got home... I was really tried... so this is short blog!!!
(今日は土曜日ですこしゆっくりと過ごすことが出来るので小旅行に行ってきました。夏休みの間なので出来ることをしたいと思っています。でも、なかなか出来るないことがあるのでこんな時こそ小旅行をと思って少し遠出をしました。良い天気にも恵まれていい陽気という事もありドライブするのも楽しかったです。しかし、長い時間の運転をしたのが久々だったので家に帰ってきた時には結構疲れがたまっていました。そしていまもまだ疲れているので今日は短いブログで!)

No comments:

Post a Comment