Friday, May 18, 2012

Friday

This morning, my roommate was not feeling well, so I was little bit worried about him. However, later day he got better, and it's good thing. Also, in the morning I was talking to my mother for around 4 to 5 hours. I haven't talk to her like this long for long time, so I was happy to talk to her. It's good to talk to my mother, and I guess she is happy that I can talk to her like that long. I usually think about my mother anyway. It's not really say to her, but I just worry her all of time. But it's a good thing that I can talk to her that long time. After that I was little bit hungry but need to think about what I need to prepare for afternoon. So I was little bit busy. However, today was a good Friday for me.
(今朝はルームメイトが少し体調を崩していましたが、夕方には大分良くなってさほど心配しなくても良いような感じでした。よくなってくれたことはいいことです。そして今朝は4~5時間ほど母親と話をしていました。なかなかこんなにゆっくりと話をすることがないので良かったのではないかと思ったくらいです。そしてこんなに長い間話をしたことは久しぶりでした。でも、すごくうれしかったです。なかなか話が出来ないのでやはり出来るとうれしいものですね。それに家族と話すのはやはり楽しいものです。いつも気にかけているのですが、なかなかそんなことを母親に向かっていうことはないので。。。少し照れますから。。。。でもいつもそばにいるわけではないので気にかけているのは事実です。気にかけない子供はいないのではないかと思うのですが。でも、いろいろなことを長い時間話が出来たので良かったと思っています。その後はいつも通りの忙しい毎日に戻ったものです。しかし、良い金曜日を過ごしたと思っています。)

here is the one picture I took today
Lunch

No comments:

Post a Comment