Sunday, May 6, 2012

My 6th, 2012

May 6th.... my summer vacation is the second day now, and I was going to an amusement park today with my friends. It was a good day to spend outside since sun is under cloud and won't be too hot or too cold. Actually, I had really really great time with my friends all day long, and it is a good thing that my mind clear from everything. I was little bit tired after all, but I will be ok tomorrow after I sleep more than I do. I am not sure how long, but I am sure I don't think I can wake up in the morning at least.... ahaha.
(5月6日は夏休み2日目です。そして今日は遊園地に友達と一緒に行く事になっていました。そしてとても良い一日になりました。それは太陽が雲に隠れていて気候も良くて涼しい一日になったからです。実際、一日中とても楽しかったです。良い思い出ができてとても嬉しいです。それに頭の中のもやもやが全てどこかへ飛んでいってしまった様に思えました。これでまた明日からいろいろと頑張っていけるような気がします。そしてちょっと疲れましたが楽しい思い出ができましたし、明日ゆっくりと睡眠を取ればいいと思います。たぶん午前中は起きないのではないかと思われます。どれだけ寝るのやら。。。でも、ゆっくり休めば大丈夫だと思うのでそうにかなりそうです。)

No comments:

Post a Comment