Monday, May 21, 2012

BUSY MONDAY

It was a busy day for long time like as usual, but it was so much going on. However, I was kind of feels good that I had a busy day. So I don't need to think about what is going on. Well, after I came back home, I made some dinner and it was not much to make. I just like to make small but good to eat for several things, and today actually I use Fire King Jadeite Shell for most of them. I got some hints from my friend about making picture better. However, I didn't make it as I wanted. My dinner was tempera, fried vegetable, salad and rice with u-ron tea. I made little bit better than what I thought, and I like to make it.
(今日はとても忙しい日でした。でも、いつもと同じ感じでした。しかしながら、忙しいことはいいことだという風に思ってしまいました。さらに忙しい時は何も考えなくてもいいということもあるのです。まぁそれはともかく、家に帰ってきてから夕食の準備をしました。しかし!何を作ろうかと考えてもなにも作る材料が。。。どうしよう!と思っていたらあることを思いつきました。そして友達から教えてもらったことを参考にしていろいろと作ってみました。そして写真に収めて完了!今日の夕食は天ぷら、野菜炒め、サラダとご飯になりました。そして烏龍茶。今日は思っていたよりも美味しく作れました。)

here is the picture
dinner
rice, tempura, fired vegetable, and Salad

ちょっとボリューム多し

うまくできたような。。。

No comments:

Post a Comment