Tuesday, May 22, 2012

Had lunch with a Japanese Friend.

I had lunch with a Japanese friend from 11am to 1pm today, and it was a good lunch. I just wish that I could go to another lunch with her, but I will not be see her again for long time. Well, I had a good lunch and so on. Then I was had a busy day after all. Then I made some dinner, but it was not much to eat. Ahaha. I made a salad with tuna food can. Also, I had some meat to eat with Curry rice. However, I just use  curry from what it left from. Also, I am just eat too much for today, and I guess I will start my diet from tomorrow!
(今日のランチは日本人の友達と一緒に食べました。ランチは11時から1時までの間でしたが楽しいひ一時を過ごすことが出来ました。友達はもうすぐここからいなくなり、彼女に会うのはまたいつかになりそうです。でも、昼食が美味しかったのと、友達との会話がすごく楽しかったです。そしてその後はすごく忙しくなりました。その後、家に帰ってきて夕食をつくりました。材料が少しなくて、何を作ろうと思ったのですが、何気にいろいろとつくりました。今日の献立はサラダにシーチキン、肉の炒め物、そしてカレーライスとなりました。しかし!!!!今日は特に食べ過ぎました。あので明日からはダイエットをしようと思います。)

dinner at home...

No comments:

Post a Comment