Wednesday, May 30, 2012

Lunch!

Today, I ate some good lunch what I am thinking. I just made lunch for myself, but I almost forgot to eat at that time. However, I remember to eat that when I had time for lunch. Well, I am so happy that what I made my lunch. My lunch was a small meal, but I was really hungry that time. However, that was enough to eat and it's really really healthy. Then I came back from school, I just relaxed and so on. After that, I watched drama from Japan. So I can be really really fun and relax. I haven't watched dramas for long time, so I needed to watch some of them. I guess that makes my stress released and go away. I just wish that I can watched all dramas on-time. Well, I will do that sometime soon!
(今日は昼食を美味しくいただきました。久しぶりにお弁当を作ってお昼休みに昼食を食べました。しかし食べ損ねるかと思ってました。しかしながら、お弁当をちゃんとたべて空腹がどこへやら。。。しかし昼食は少しだけだったのですが、これがまたお腹いっぱいになりました。そして健康的でした。そう思えるような感じでした。学校やいろいろと終わってから家に帰ってきてからはゆっくりと過ごしました。そして長い間見てなかったいろいろなドラマを見ることに決めました。結構面白くうきうきしながらみることが出来ました。そしてストレス解消にもなりました。アハハいいことでした。でも、ドラマを生で見たくなりました。)

here is my picture of lunch

lunch!

lunch box

No comments:

Post a Comment