Wednesday, March 14, 2012

Tonight finally changed little bit.

Finally, my desk changed from old one to new one. I bought it like half year or so, but I haven't build it as I needed to do. Also, I didn't have much time to spend and thinking to change it. But now I made new one and finally finished put together. The desk was $139 with Hatch on top. I am so lucky to get that one. Because normal cost of the desk and hatch was $500. So it was really sale for it. I am so happy to get, but I didn't really want to build that one until today.... How lazy I was... lol Well, I built it together and looks really good!!!!!
(今日はやっと机を作り終えました。半年くらい前に買ったのですが、なかなか時間がなくて今までつくろうとも思わずに過ごしていました。さすがに作るべきだ!と思って重い腰を上げて早速作りました。そして夜中にやっと作り終えました。アハハ。机の値段は$139でした。そして戸棚までついるセット価格です。実際のセット価格は$500くらいでしたが、バーゲンで激安になっていて。その値段で買ったのです。得した気分で持って帰ってきたのですが、作ろうにも忙しくしかも作る気力がなかったのでそのままずるずると。。。えへへ。。。でも、さすがに物置に寝かせておくのはもったいない!ということで今日やっと作りました。作ってみると大きくてでもすごくいいものでした。)

here is the picture...
this is the desk
こんな感じで机を勉強部屋に。
I hope everyone think this is a good desk and hatch! ahaha
(皆さんがいい机と戸棚だと思ってくださると光栄です。)

Hope have a great day!

No comments:

Post a Comment