Thursday, March 22, 2012

Thursday Lunch

I made a lunch today and since I was sick few days, this is second time of this week I made lunch or food. I just didn't want to eat too much, so I made small meal. However, I didn't even wanted to eat that time, so I just ate small amount like half of what I have in the picture below. I usually eat more than that at once, but I recognized that I don't even need to eat like that and stay in healthy. I just need to keep my health better, so I decided to eat small amount but even that was more than I wanted to eat. So I will eat that later today like dinner or so.
(今日は昼食を久々につくりました。このところ体調がよくなかったっ為に食事を作ったりしていませんでした。ルームメイトが作ってくれてはいましたが。なので今週で2回目の食事を作ったのかもとおもいながらつくりました。出来上がったものを写真に撮ってみたのですが、イマイチ。。。そして早速食べようと思って食べたのですが、半分くらいしか食べることが出来ませんでした。思ったよりも結構ボリュームがあった模様。。。なのであとで食べれるように(夕食を作らなくてすむ)と思いました。思ったよりも食べれなかったので、まだ本調子ではないのかもと思っていました。でも、今日が終われば週末でゆっくり休養し月曜日には万全な状態でいこうと考えました。)

Here is the lunch picture
My lunch... I couldn't eat half... lol
I hope I will have a great night!

No comments:

Post a Comment