Monday, March 5, 2012

Spring Break is a Good Thing!

This week is the Spring Break and no school or classes for East Carolina University. However, I was not going to anywhere and staying at home for all day long, just not sure what to do. lol. Well, one thing I can do is rest for a day and relax for myself and enjoy the days. Then I started to thinking that what I haven't done for weeks, but I couldn't think that what I haven't done yet. So I decided to stay in bed and nothing to do. So tonight, I made some dinner, but it was not much good... lol
(今週1週間は春休みで大学自体は休みになっています。ということは授業もないということで月曜日の今日はゆっくりと過ごすことができました。なかなかゆっくり過ごすということはできないので、ゆっくり過ごせるということがいいことだと思いました。でも、何もしないでゆっくりしているというのはかなり落ち着かずお昼頃にはいろいろと何かないかと探し始めたほどでした。ゆっくりできるということで、また部屋の片付けや夕食の準備などをする時間が何気にいろいろとあることに気がつきました。そして夕食はちょっと気合いを入れて作ってみたのですが、あまり美味しい料理ができませんでした。アハハ。)

here is the picture of my dinner.
I made my dinner...

my dessert...

Greentea Late with Fire King Cup Green Glass


I really like this kind of dinner and dessert for my end of day and so on!

No comments:

Post a Comment