Thursday, March 8, 2012

Oh....! Away!

I am away from the Greenville, NC today and came to Tennessee for my spring break, and I am spending time with my friend and my dogs. I just went to highest elevation in the East Coast which is Mt. Mitchell in NC, and then came to Johnson City, TN. I will be stay in here tonight, and I am going back to NC again. Well, it is a nice vacation for me to take a break. It was a great day of spending time for myself and getting a great day! Oh! I ate German food for dinner, and it was a delicious meal after all!
(今日はグリーンビルを離れてテネシー州に来ています。といっても1日だけになると思うのですが、せっかくの春休みを利用しないてはない!と思って少し遊びにきました。そして、今日行った場所は何と東海岸で一番高い場所と言われるミッチェル山というアパラチア山脈にあるところです。そしてその後テネシー州のジョンソンシティーという町にやってきました。なかなかノースカロライナ州を出るということがないのでやはりこんな機会でもない限りこのような所に来るチャンスがないんですよね。そして、とてもいい1日を今日は過ごすことができました!あ、そうだ!今日の夕食にドイツ料理を食べました。とっても美味しかったです。)

here is the mountains pictures
this is place where highest elevation

This shows that the highest peak east coast elevation (2037m)

This is where is the mountain ranges
 It was a great time spend my Spring Break, and I hope I can do like this kind of trip again sometime later this year! I am glad to I did like this.
(春休みの1日をこのように使うことができたのはとてもいいことだと思いました。それになかなか今までできなかったのですごく楽しかったです。やはりこれは気持ちを入れ替えられる良い日になりました。)

Hope everyone will have like this!

No comments:

Post a Comment