Thursday, March 29, 2012

Nice Weather is back!

It was a great weather back to around here, and I was enjoying that after all.... However, I just wish that I was outside more than I was today. Well, I have classes and so on, so I was inside building most of time.... Then I came back and so on... lol When I came back tonight around 9pm, I started to make some small dinner. BUT but but, I made entire dinner after all, but take me to make that like 15 minutes over all. It was short and quick one to make dinner since too late to eat.... Well, it will be ok just one time like this for the week.
(今日はとても温かい気候のよい天気が戻ってきました。昨日までの寒さはどこへやら。。。しかしながら、ほぼ1日中部屋の中にいたのでこのよい天気を楽しむことはできませんでした。ちょっとつらいですね。でも、クラスなどがあって仕方がないことですし、仕事をしている人たちは同じように思っているのではないかと思ったくらいです。で家に帰ってきてからも部屋の中で調べ物などをしていたので結局外にはでませんでした。アハハ。そして夕方になってからちょっと出かけたのですが、日も落ちて気温もそこまで温かいというわけではないので、納得いかない?!それはともかく午後9時ごろに帰宅してそれから夕食の準備をしました。でも、ちょちょっと15分程度で手の込んでないものをつくったのですぐ食べれました。料理慣れした感じですね。。。アハハ)

here is today's dinner picture lol
(今日の1枚)
my dinner... 
I don't have much to say right now... so I just quit here today, but hopefully everyone will have a great great weekend!

No comments:

Post a Comment