Tuesday, March 20, 2012

Getting Better

I was sleeping almost all day today, and getting my health condition better. However, I still have light fever and severe headache, but no longer to have dizziness. So it is getting better than yesterday. I am hopping that I will get better tomorrow and will be ok to take the exam on Thursday or Friday. I just need to have some days off to study since I was not able to study for Monday and today. I am still not well enough to go back school, but I have to go back tomorrow.
(今日は大事を取って1日中ベットの中でお休みをとっていました。そして早くよくなればいいと思っていました。それでもまだひどい頭痛と微熱はありますが、めまいはなくなりどうにかご飯も食べれるように。でも、まだまだ安心できないので今日はゆっくり早めに寝ることにしました。)

My roommate made dinner for me tonight, and it was a good meal. Sometime I can be get a sick and getting care for like that. :D
(今夜の夕食はルームメイトが作ってくれました。そしてとてもおいしかったです。時には病気になってみるのもいいかもと思ってしまいました。)

here is the picture
this is what I made for breakfast and lunch
おかゆをつくってみました。これくらいだと食べれましたので。。。

This was my roommate made for me tonight

this is after dinner dessert!

No comments:

Post a Comment