Monday, March 19, 2012

Monday....

I got some severe headache, light fever, and dizziness since last night, and it was not getting better. So I went to a doctoral office near my apartment so it won't cost like Hospital visit. But luckily I had MD for my treatment time. So the doctor found that I got some kind of virus infection and needed to stay home and rest until Wednesday or so. I took some medicine and went to bed right after I came home.  So now, I am writing for Monday's thing~! little bit late night.
(今日の朝から体調が悪く(実際始まったのは昨夜)ものすごくひどい頭痛、発熱(微熱より少し高め)とめまいなどにみまわれました。さすがに絶えかねてすぐ近くのお医者さんのところへ行き診断をしてもらうことに病院にいくと数万程度かかるため応急処置として近くの保健所に行きました。ラッキーなことにお医者さんがいてなんとちゃんと診断をしてもらえました。そしたら、インフルエンザの疑いがあるのでといわれ検査をしたらインフルエンザではなかったがウイルス性の感染であることが判明し今日の夜から水曜日までゆっくり休養をすることになりました。そして帰ってきてからすぐにお薬をとって就寝。夜中に起きてブログだけでも書こうと思いタイプしました。)


なので今日は写真ありません。

No comments:

Post a Comment