Friday, March 2, 2012

March 2nd, and Happy Day!

It's a Friday! I am happy that I have a day off from school and nothing really to do for a day. I just enjoy the day of my life and having a great day. Also, I got a mail from Florida. That is Fire King Swirl Luster Cup and Saucer. I haven't find one for more than 2 years now, and I didn't think I would find this one. However, I luckily found the Fire King Swirl Luster on Website, and I was really excited that and getting it. I didn't think I can get it, but I asked the person who is selling online. Then the person told me, he has two sets of it for $3 each and shipping is $4. So total was $10 (814 yen). I was really thinking that was lucky, and I am so happy to get one from him. Thank you so much!!!!!
(今日は金曜日です。そしてかなり楽しい日になっています。なぜなら、学校は休みで、何もしなくていいという本当にゆっくりとできる1日になったからです。そしてさらに自分の時間を大切に使えるということもいいことだと思いました。さらにさらに今日はフロリダ州からの荷物が届きました。その荷物はなんと!ファイヤーキングのスワイルのルースターのコップとソーサです。この色はなかなかなく2年くらい探してもみつからなかったのでもうないのだと思って諦めていました。そんな時です。先週末たまたまインターネットでいろいろと見ていたらそこにファイヤーキングのスワイル・ルースターと書いてあるではないですか!早速販売している方に連絡を取ってみた所まだ売れてなく2つもあるといわれました。そしてさらに送料は4㌦(326円)、物品もそれぞれ3㌦(244円)でいいといわれたのです。ということは合計で10㌦ (814円)という格安の値段でした。これはいいことだ!と思ってすぐに買いますといいお金も支払いました。そしてやっと今日届いたんです。すごく嬉しかったんですね。もう顔が嬉しくて微笑みがとまりません。本当にいい買い物をしました。そして販売してくださった方にとても感謝しています。ありがとうございました。)

Here is the picture of it!
Fire King Swirl Luster

Great Condition!
I am so lucky to get this one.

I hope everyone had a great day of Friday!

No comments:

Post a Comment