Thursday, March 15, 2012

HELPED A Tutor Kids

I was helping a tutoring kids today around 4pm to 5pm, and he needs to finish up the some artificial leprechaun trap for his class homework. My roommate and I were both helped him to finish up all of what should be there and he can make it all today. Well, actually we finish all of that with the kids. I am sure he will be the best one for the class, and hopefully he will have a great time tomorrow since we built up trap together. I always have fun like that, and it is a great relaxing time for me. I was happy to make it with my tutor kids for this one.
(午後4時ごろから5時くらいまでの間家庭教師にいきました。そのときにだされた宿題を英語を日本語に直しながら教えるといったようにいつもやっているのですが、今日の宿題がレプリコーンを捕まえるためのわなを作ろうというセントパトリクディーにちなんだものでした。家庭教師の時間の間、一緒にそれを完成させることにしました。結構最初はどうなることやらと思っていたのですが、はじめてみると案外はまってしまって、家庭教師先のお子さんと最後まで楽しく作ることができました。完成したので写真を撮って出来ばえをみたりしました。たぶん、クラスで一番印じゃないのかと思えるもでした。そのお子さんが明日一日をすごく楽しく過ごしてくれれば幸いです。そしてこのようなことは自分にとってもリラックスができる時間になりました。それになにより楽しかったことが一番ですね。)

here is the picture





I really like this all of them.

Hopefully, everyone has like this kind of relaxing time!

No comments:

Post a Comment